mandag den 22. april 2013

En ternet elefant

Jeg har længe haft planer om at sy en elefant med udgangspunkt i mønstret fra Stof og Stil, og for et par dage siden fik jeg det endelig gjort. Egentlig var det ternede stof blot til at afprøve mønstret med, men jeg synes faktisk at det fungerer rigtig fint, så nu har den ternede elefant fået plads i kravlegården.





Der er lidt stille på bloggen for tiden, men jeg er blevet ret forfalden til Instagram. Det er nemt og hurtigt, og kræver ikke billedredigering (lykke!). Hvis ikke du allerede har en profil derinde, så kan det varmt anbefales. Skulle du have lyst til at følge mig, kan du finde mig her. Hvis du er på IG, og jeg ikke allerede følger dig, må du meget gerne smide et link til din profil herunder.

12 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Pernille, er den bøvlet at sy? Har kigget på mønsteret læææænge :)
    Følger jeg dig på IG??? Nu kommer jeg helt i tvivl :) Jeg hedder Libbiem derinde.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi følger da allerede hinanden, søde Libbie :-) Den er slet ikke bøvlet at sy - det tog en Dagmar-lur at klippe ud og sy sammen.

      Slet
  2. hvor er den sød, og hvor er stoffet fint, det passer godt til "projekt elefant" synes jeg :-)

    SvarSlet
  3. Ja da, den er vildt sød. Er har også købt det mønster og et andet et til en skildpadde. Der er bare så frygtelig mange dele der skal klippes. Så mit projekt er strandet lidt, selvom delene er klippet. Jeg må i gang.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare sød, og virkelig fin i det ternede stof. Er den mon svær at sy? Ellers tror jeg min søn skal have sådan en, han er helt vild med elefanter ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg ikke at den er. Der er fine forklaringer til, så synes det var helt nemt at gå til :-)

      Slet
  5. Hvor er den fin. Det ternede stof passede da så godt til den :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Super sød elefant. Jeg er også på ig og hedder helenasolskin hvis du har lyst at følge mig

    SvarSlet
  7. For en flott elefant. Jeg er imponert :)

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er den bare sød med terner!
    Det er sjovt, som de bare har så forskelligt udtryk alt efter hvilket stof de er i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betine - og du har helt ret, de skifter nemlig fuldstændig udtryk af at blive syet op i noget andet stof :-)

      Slet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...