lørdag den 12. januar 2013

Weekend!

I aftes hyggede vi med god mad - lammeculotte, flødestuvede kartofler og rosenkålspuré toppet med frisk rosenkål, bredbladet persille og en lækker marinade.



I dag står den på årets første julefrokost hos kærestens familie. Det er tradition, at de holder julefrokost den 2. lørdag i januar, så hele familien tropper troligt op hvert år. Det er virkelig hyggeligt. Faktisk er det seks år siden, at jeg mødte hele kærestens familie (også første gang jeg mødte svigermor), efter kun at have været sammen med min kæreste i ca. 14 dage... Overilet? Tja, måske men vi havde begge bare sådan lyst til, at jeg skulle med - og det har jeg jo så været de efterfølgende seks år.

Kan I have en rigtig god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...