søndag den 23. december 2012

Mens vi venter... (og glædelig jul!)

Jeg har ikke rigtig noget at vise frem, men synes at en lille julehilsen her på bloggen var på sin plads. I dag har vi haft besøg af mine fire überskønne søskende, min nevø og niece til julehygge. Det har været rigtig hyggeligt, og vi sluttede dagen af med en god omgang pakkeleg - det bliver man jo aldrig for gammel til at have vældig meget sjov med. Jeg nåede kun at forevige de indpakkede gaver, men der var mange opfindsomme og brugbare sager i mellem. Og meget, der kunne spises :-) Det er ikke helt til at se, men der er virkelig MANGE gaver, så det var sjovt at spille om.



Lige nu ligger jeg på sofaen og slapper af med Love Actually i fjernsynet og nyder at det snart, meget snart, er JUL :-)

Med ønsket om en rigtig glædelig jul til jer alle! 

4 kommentarer:

  1. Ej pis var der love actually? Vi sad og så alene hjemme 2, nu føler jeg mig helt snydt;) god jul til jer alle 3

    SvarSlet
  2. Glædelig jul Pernille !! Kh herfra

    SvarSlet
  3. Hold da op en masse pakker! Håber I nød julen - næste år er i 4:-) Sjov tanke, ikk´? Rigtig godt nytår. Jeg glæder mig til at følge med på bloggen i 2013...jeg er sikker på der vil være masser af krea, lækre billeder af Sigurd og familieforøgelse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tak for jeres svar, håber også at I kom godt igennem julen :-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...