onsdag den 5. december 2012

Et styks lækker vandhund

Siden Sigurd var 4 måneder gammel har vi gået til svømning én gang om ugen. Han elsker det, og vi elsker det. Vi svømmer et hyggeligt sted i Århus med super gode faciliteter og dygtige instruktører, og hvor både far og mor må være i bassinet. Der er kun varmtvandsbassinet, så der er ikke en masse støj fra andre brugere, som det kan være tilfældet i svømmehaller, hvor de store bassiner er i brug af andre. For et par uger siden tog instruktøren et par undervandsbilleder, jeg var ikke med pga. arbejde, men i går havnede billederne i min indbakke. Det er lidt sjovt at se vores lille vandhund dykke. Vi håber at kunne fortsætte længe endnu, og at vi kan få det koordineret så lillesøster også kan svømme en gang om ugen. Ønsketænkning, I know, men når man ikke har prøvet at have to børn, så drømmer man jo nu engang bare ud fra det, der falder en ind.


Beklager kvaliteten, det er lidt grumset. Men det røde hår er vist ikke til at tage fejl af ;-)

Af nostalgiske årsager var jeg lige forbi billedalbummet og så de billeder, vi havde taget fra første svømmetur. Billederne er med mig, og eftersom jeg stadig var rimelig kvabset efter graviditeten, så får I kun lige et kig til hr. fedberg efter svømmeturen - med røde kinder og masser af kradsemærker.


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud...jeg gik selv til babysvømning med min lille rødhårede gut igennem det meste af barslen. Han elskede det og elsker vand generelt. Hos os kunne det ikke hænge sammen at fortsætte, men mon ikke vi kan tage i svømmehallen ind imellem og nyde det lidt igen :)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...