torsdag den 4. oktober 2012

En vinder er fundet

Lige et par dage forsinket, men der har været nok at se til herhjemme - eller måske har jeg bare været gevaldigt træt. Nå, men hvorom alting er, så har jeg endelig fået trukket en vinder af kvinde-luksus give-away'en. Inden jeg offentlig gør den heldige vinder af tre styks lækre og åndbare stofbind fra Funkjogging, vil jeg sende en stor tak til Mie, som er indehaver af Funkjogging, og som har været så sød at sponsorere præmien. Af hjertet tak fordi du ville være med, Mie. Også stort tak til jer kære læsere for at deltage!

Jeg fik i aftes hjælp af Jordbærhjelmen til selve udtrækningen, men pga den dårlige belysning (pokkers til efterår), så fik jeg ikke taget billeder undervejs. Men ingen snyd herfra :o)


Vinderen er Julie med bloggen En af mange. Tillykke Julie, jeg håber at du bliver lige så glad for dem, som jeg er for mine. Send mig en mail på pernillekirkc@gmail.com, så får jeg sendt bindene til dig.

1 kommentar:

  1. Weee ser først nu, at det er mig der har vundet. har bare så travlt med praktik og skole for tiden. Sikke en dejlig nyhed (for mig) sender en mail i aften :)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...