tirsdag den 14. august 2012

"Min søde Pernille-skat.....

..... vil du gifte dig med mig"?

Så simpelt og dejligt kan det gøres, og det var præcis hvad min kæreste (kommende mand) spurgte mig om i går <3 Ingen tvivl om at jeg har ventet læææææænge på denne dag, og vi har også ofte talt om bryllup sammen. Så giftes vil vi gerne, der var bare lige det der med frieriet. Men nu er det sørme også på plads!

Man må sige at det kom bag på mig, meget endda. Var lige kommet hjem fra en dejlig dag på Strøget med min lillesøster, og da jeg kommer ind af døren får jeg lige et hurtigt kys fra mine to drenge. Den store (kæresten altså) beordrer mig ovenpå fordi Sigurd og ham har et lille nummer de skal vise for mig. Ok, jeg trasker ovenpå og får skiftet mit svedige cykeltøj. Der bliver sagt "kuk kuk" nede i stuen, og jeg går derned. Under et tæppe sidder drengene så, og jeg tænker at vi leger tittebøh. Da de stikker hovedet frem under tæppet ser jeg at Sigurd sidder med en sort Julie Sandlau-æske, som jeg har nogen stykker af. Jeg tænker: "Ej altså, hvorfor leger I med mine smykker"???? Sigurd giver mig så æsken, min kæreste tager låget af, går halvt på knæ (vi sidder alle tre på gulvet) og frier til mig. Først siger jeg "nej", men det var altså ikke som i svar, det var mere fordi jeg blev så overrasket og tænkte "hvad laver du"! Får selvfølgelig fremstammet et "ja" :-)

Det var sådan et dejligt dejligt "hverdagsfrieri" og jeg er glad for at han inddrog Sigurd i det. Det bliver jo en rigtig lang forlovelse, for jeg kunne virkelig godt tænke mig et maj bryllup - og jeg magter det ikke 2-3 måneder efter fødsel, så det må blive i 2014. Men så har jeg også en hel barsel til at glæde mig i, og til at planlægge en masse. I øvrigt var det i går præcis 23 måneder siden at Sigurd kom til verden, og det var også på en mandag d. 13, så det tror jeg lige at manden ville udnytte (måske han bedre kan huske datoen så ;-)

JUHUUUUU jeg er GLAD :-D

Ringen er som sagt fra Julie Sandlau og er fin og simpel og meget mig. Den er lige et nummer for stor - kæresten var ellers så snu at låne min marguerit-ring med derind, så han havde noget at sammenligne med - men den bruger jeg så på min langemand...



18 kommentarer:

  1. Stort tillykke... meget smuk ring du har fået.

    SvarSlet
  2. Åh suk, jeg er så pladderromantisk, hvor fint han friede til dig!!
    Stort tillykke Pernille, nu har vi andre også noget at gå og glæde os til at skulle følge med i :)

    SvarSlet
  3. Kæmpe, kæmpe tillykke. Og sikke en fin ring ja :)

    SvarSlet
  4. Tillykke - dejlig lille historie, og smuk ring :)

    SvarSlet
  5. fiiiiiin fin ring, han behøvede jo slet ikke min hjælp til at vælge en smuk en af slagsen;)

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke. Gid min mand også havde friet... Det gad jeg godt... Super heldig du er ;0)

    SvarSlet
  7. Tillykke, tillykke, hvor skønt og sikke en god smag i ringe din(kommende)mand har ;)

    SvarSlet
  8. Gratulerer så masse - det var jo bare supergøy :)

    SvarSlet
  9. Neeeeeeej hvor hyggeligt Pernille! STORT tillykke - hvor er det dejligt og sikke nogle lykkelige begivenheder I nu har at se frem til.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Stort tillykke og sikke en smuk ring :-)
    Min mand gik på et knæ med Lilje på armen og Emma ved siden af, det er så perfekt at barnet/ børnene er med, det er jo vores liv :-)

    SvarSlet
  11. TAK for alle jeres lykkeønskninger, dejligt at dele det med jer :-)

    SvarSlet
  12. Stort tillykke..!! Hvor er det bare en smuk ring.. :)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke, og hvor er det en smuk ring.

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Åhhh tillykke! Sikken et skønt frieri! Og det er da virkelig en smuk smuk ring!!

    SvarSlet
  15. Ej, hvor fantastisk - tillykke Pernille ;o)

    SvarSlet
  16. Åh altså - hvor er det bare sødt! Rigtig stort tillykke :)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...