torsdag den 14. juni 2012

Min første give away!

Jubi endelig er det min tur til at udlode en lille ting til jer læsere. Bloggen er efterhånden tre måneder gammel og det har i aller højeste grad indfriet mine forventninger til, hvad det ville sige at blogge. Og mere til! Jeg glæder mig dagligt over alle jeres søde input og kommentarer, I gør det helt specielt sjovt for mig at blogge. Så TUSIND tak for det - bliv endelig ved :-)

Og nu til den egentlige give away.....

Jeg har lært at hækle med Zpagetti garn (det fortæller jeg om en senere gang), og jeg har i aftes færdiggjort en hængekurv, som den dygtige Bekki har designet. Jeg har lavet den i farven nude, som er rigtig lækker her til sommer. Kurven er en fantastisk løsning til alle mine opbevaringsproblemer, og jeg tænker at der måske er andre derude i blogland, der lider under samme "jeg-har-for-mange-ting-jeg-ikke-ved-hvor-jeg-skal-gør-af"- gen, som mig :-) Vinderen bestemmer selv farve her fra Yarn Freak (der må tages forbehold for udsolgte farver ved træknings tidspunktet). Hvis du har lyst, må du gerne skrive i kommentaren, hvilken farve du kunne tænke dig. Men intet krav.

Reglerne er simple;

1 lod = Kommentar til dette indlæg
2 lodder = Kommentar + fast læser
4 lodder = Kommentar + fast læser + link til min give away fra din egen blog (brug gerne øverste billede med tekst)

Husk at tydeliggør din mail, hvis ikke jeg kan finde frem til den på anden vis.

Håber I vil være med. Held og lykke :-)

I øvrigt må jeg hellere lige pointere at Sigurds hjemmestrikkede trøjer, der ligger i kurven naturligvis ikke følger med. Kurven er bare lidt slatten uden indhold ;-)





76 kommentarer:

  1. Kjempefin hengekurv! Jeg er med og tar gjerne to lodd!

    SvarSlet
  2. Årh sådan en sag har jeg ønsket mig rigtig længe!!! Vil meget gerne være med på to lodder:D

    SvarSlet
  3. Sådan en har jeg ville have i mega lang tid, kan bare ikke selv strække!
    - Så vil gerne deltage med 4 lodder, håber på det er vinder loddet for står og mangler sådan en. :)

    SvarSlet
  4. Neeeej, hvor er den fiiiiin! Sådan en mangler jeg jo. Virkelig lækker giveaway og jeg er selvfølgelig med på 4 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med på 4 lodder :0)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med på 4 lod;O)

    SvarSlet
  7. Ih, den er SÅ fin... 4 heldige lodder til mig ;0)

    SvarSlet
  8. Jeg er med på to lodder :-)

    SvarSlet
  9. Nej hvor er den bare blevet flot! Den er da finere med Sigurds trøjer i, end det billede du viste mig. :) Og jeg løber gerne med 2 lodder, hvis jeg må være med :)

    SvarSlet
  10. Så tøff kurv - jeg vil gjerne ha to lodd :)

    SvarSlet
  11. Sikke en fin kurv, den er der da vist plads til hjemme hos mig;-) Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  12. nej hvor er den skøn, hvis jeg vinder skulle den gerne være i pink, deltager med 4 lodder:)

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 4 lodder:-) Kunne godt tænke mig sådan en i rød:-)

    SvarSlet
  14. For Sørensen da, hvor er den lækker! Jeg smider straks 2 lodder efter den og håber på det bedste :-)

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Den er skøn! Jeg er med på 4 lodder :-)

    Vh Isabel

    isaogungerne@gmail.com

    SvarSlet
  17. woooooooooooow!!!!!!
    ...please enter my name....
    4 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  18. Sikke en fantastisk kurv, glæder mig til at læse mere om det der zpagetti garn (:

    Jeg er med på 4 lodder!
    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  19. Uhh sådan en kurv kunne jeg rigtig godt bruge :)

    SvarSlet
  20. Dejlig hængekurv! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin! Et enkelt lod til mig, tak :)

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  22. Sikken en flot kurv
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  23. Passer helt perfekt i min entre, hvor jeg har brug for at kunne lægge ting fra mig - uden for pillefingres rækkevidde - kaster to lodder i puljen.

    SvarSlet
  24. Vil gerne deltage med 2 lodder :) og farven nude er for lækker.

    SvarSlet
  25. Den må gerne komme hjem og bo hos os. Jeg er med på to lodder.

    gand98musik@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. uha den vil jeg gerne vinde 2 lodder til mig... glæder mig til at følge din blog. tjek evt min give away :-)

    SvarSlet
  27. Ja hvilken lækker sag - jeg er med på to lodder
    Kh ketty himmelspjæt

    SvarSlet
  28. Meget yndig! jeg snupper 4 lodder :)

    SvarSlet
  29. Uhh den er fin! Super lækker farve. Er med på 4 lodder

    SvarSlet
  30. 2 lodder tak
    Den er simpelthen SÅ fin og har lige den rette plads til den :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  31. Jeg må da vist også lige melde mig til din fine give away;) og med 4 lodder (hvis jeg da kan finde ud af at linke til det...

    SvarSlet
  32. Sikke en fin kurv. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  33. Hvor er den lækker! Jeg vil gerne være med med 4 lodder :)

    /Eva-Maria

    SvarSlet
  34. Den kunne jeg godt bruge i mit nye krearum/kontor -og rigtig gerne i en lækker sart blå:-)
    Deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  35. Skøn blog og skøn give away..... :o) jeg er klart med på 4 lodder... :o) og en eller anden pang farve er da aldrig af vejen... :o)

    SvarSlet
  36. kjempe fin hengekurv, jeg deltar gerne med et lod.

    SvarSlet
  37. jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  38. Super fin kurv og dejlig blog i øvrigt!!
    Jeg hepper på at du trækker mig og lægger 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  39. Hvor er den fin.. Jeg er med på 4 lodder.. Sådan en kunne jeg godt bruge i mit hjem :o)

    SvarSlet
  40. Fin give away. Er med på 1 lod.

    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Fin give away. Er med på 1 lod.

    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Hej søde :-) så fin den er, jeg er med på to lodder!! Gerne i lys tyrkis. Eller mørk grøn. Knuser

    SvarSlet
  43. Fantastisk! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  44. Den vil passe fin ind i vores entre, 4 lodder herfra :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil meget gerne være med på 4 lodder.. :)

    SvarSlet
  46. Ih hvor fin og to lodder til mig. Tjek evt. min blog: enmorblivertil.blogspot.com - jeg har også min første give away kørende!
    Anna

    SvarSlet
  47. Jeg er da lige med på 4 lodder:-)

    SvarSlet
  48. Your game is on my blog,down there

    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    All the best

    Bernadett

    4 lodder

    SvarSlet
  49. Den er for fed - ville elske den i en drenge farve. Pastel-tyrkis eller sådan noget....

    Er med på 2 lodder.

    KH
    Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  50. Jeg deltager med to lodder :)
    Jeg ville elske at have sådan en hængende :)

    SvarSlet
  51. Sikke fin! Jeg håber, at 4 lodder er nok til en turkis én ;-)
    Kig gerne forbi min giveaway :-)
    Kh. Heidi / pangfang

    SvarSlet
  52. er også med på to lodder :)

    min mail er mynthevalentina@gmail.com ved ikk om man kan se den andre steder ;)

    SvarSlet
  53. Uh den står jeg lige og kan bruge til stofbleer :-) - og har ikke selv turde kaste mig ud i den store garnnøgle. Jeg vil gerne vinde den i mørkegrå eller postkasserød.... Deltager med to lodder
    mereteagger@gmail.com

    SvarSlet
  54. Fin! haps jeg snupper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  55. Iiih, jeg ville gerne have fingrene i sådan én.. Jeg tager 4 lodder, og glæder mig til at følge din blog :)

    Sommersmil fra Sofie

    SvarSlet
  56. Jeg nupper to lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  57. Den er da bare super super fin. Lige den slags jeg ar tænkt på til vores gang, men har ikke lige kunnet overskue at give mig i kast med en!
    Smider 2 lodder i puljen.

    PS. Ærgerligt med trøjerne, de er ellers også fine hihi ;)

    SvarSlet
  58. hvor er den skøn.... 4 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  59. Jeg deltage med 1 lod.
    Jeg har også gang i en hjemmelavet give away lige nu. Hvis nogen skulle have lyst til at deltage kan i gøre det her: http://frkschmetterling.blogspot.dk/2012/07/give-away-no-2.html
    Mvh Tina.

    SvarSlet
  60. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    4 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  61. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 4 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, å bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  62. Den er så fin - Den vil gerne hjem at hænge ved mig :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  63. Uhh hvor er den fin :)

    camilla_bilgaard(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne være med på 4 lodder :)

    Mvh, Wildflower

    SvarSlet
  65. hvor er den bare skøn altså. en komplet hækle idiot som mig ville eleske at vinde denne. så 4 lodder til mig:)

    SvarSlet
  66. Den ville bare passe perfekt ind til Lukass værelse i græsgrøn :D
    Men har desværre kun et lod :(

    Isabellat90@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne nå at være med på 2 lodder!
    Krydser alt hvad der krydses kan!

    SvarSlet
  68. SÅ! Jeg gjorde det - jeg er her ;) ...
    Den er så FIN Pernille - og ville passe perfekt ind på lille Ellens værelse.

    Er på 2 lodder, tror jeg. Haha, du ved hvor dum jeg er ;D

    SvarSlet
  69. Hvor er den fed :)
    1 lod til mig :)
    KH Rikke

    bell-berte@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Phy, tørre lige sved af panden. Måtte jo løbe herind og nå at deltage. Jeg hopper i med 2 lodder og ser frem til at følge din blog ;o)

    SvarSlet
  71. Jeg har først lige fundet din blog, men jeg tillader mig altså at være med alligevel - og med 2 lodder, for her er jo så fint hos dig, så jeg vil gerne kigge med for fremtiden:)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...